Naked juice bar

 
Coco Sunshine, nya favorit smoothien med mango, banan, kokosmjölk, vaniljyoghurt, nypressad ananas och apelsin
 
Ännu en skoldag avklarad och nu är det bara 2 dagar tills påsklov! Hade design som sista lektion idag så satt först och skrev på min projektplan i ca 1 timme och sen åkte jag, Anna, Viktor, Axel och Clarissa till Sickla för att handla tyger och mönster. Var inne i tygbutiken rätt länge men alla hittade tillsist det dom skulle ha. 
Slapp åka tillbaka till skolan så jag och Anna gick till Naked Juice bar och köpte smoothie. Tog en supergod som hette Coco Sunshine. 
 
Ska försöka vara lite effektiv på pluggfronten resten av kvällen. Imorgon har treorna nationella prov så vi skulle ha haft halvdag, men då skulle vi åkt till skolan för 1 lektion vilket är lite onödigt så får plugga matte hemma istället :). Så alltså är vi lediga ^^. Tur det, annars hade jag nog behövt sitta hela natten med historiauppgiften och engelska läxan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!