Omottiverad med tankar på annat

 
Två bilder från min löprunda igår. Sprang 2 minuter långsammare än målet så är helt klart nöjd! Sätter tiden inom en och en halv månad då jag ska springa vårruset! :)

Suttit vid datorn enda sen jag kom hem från skolan vid 5, bara tagit paus för att äta middag, men har ändå inte gjort mer än att öppna ett dokument i pluggväg. Fastnade i att kolla bloggar och sen kom Olivia och ville kolla top model och jag sa inte emot. Senaste halvtimmen har jag bara suttit och snurrat på stolen och lyssnat på musik.
 
Är hungrig och alldeles för rastlös för att orka plugga. Är inte alls motiverad att skriva om min historia text så allt blir i rätt ordning och den blir läslig, samtidigt som jag inte vill sitta uppe och skriva hela torsdagkvällen för att kunna lämna in i tid. Men tar emot att börja skriva för att jag vet att jag har så mycket kvar att göra. Tycker även att det är jobbigare att skriva på mammas dator eftersom det är en laptop och skärmen inte alls är lika stor som min stationära dator som jag har hos pappa. Nej ska sluta klaga, får åka hem till pappa imorgon eller på onsdag och skriva och hoppas det går bättre då!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!