Ont i halsen

 
 
Orkade endast med 2 av 4 lektioner i skolan idag och gick hem efter lunch eftersom jag kände mig hängig och hade ont i halsen. Gör asont att svälja och är helt öm i halsen. Sov i ca 2-3 timmar när jag kom hem så känner mig lite piggare iaf men halsen gör fortfarande lika ont. Men får hoppas det går över så fort som möjligt. Orkar verkligen inte vara sjuk!
 
Har iaf lyckats få i mig te, nyponsoppa och lite svampsoppa. Glass brukar göra att det känns bättre i halsen, men äter jag det bryter jag mot godisförbudet, så fixade egen. Mosade en banan och blandade med lite naturellyoghurt och ställde in i frysen i ca en kvart (innan de frös helt) och smakade lika bra som glass.
Nu ska jag plocka fram mina photoshop skills (som är näst in till obefintliga) och fixa ihop en ny header. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!