Påskafton

 
 
 
Varmrätten
 
 
 
 
Vanillas halvbror Rocko
 
 
 
 
bild från min instagram, jag och My solar på studsmattan
 
 
 
Hallåj! Sitter i mitt rum och snorar och har hicka men är ändå glad över att vara hemma. Åkte från landet vid halv 1 och stannade hemma hos My och Isas mormor och morfar för att äta påsklunch. Ätit grymt mycket mat, först massa ägg och sill, sen varmrätt, sen våffla och sen tårta och sockerkaka till efterrätt + att vi fick ett varsitt påskägg. Omg vad jag är mätt, blir endast varma mackor till middag, mer får vi inte i oss.
 
Nu ska jag duscha och sen tillbringa kvällen i soffan framför någon film. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!