Räknar med klädångest imorgon

 
 
Idag har jag faktiskt stannat i stort sett inne hela dagen. Den lilla stunden jag var ute var för att äta lunch. Skulle mer än gärna solat idag, men dagar som denna suger det att jag bor i lägenhet. Känns så krongligt att sola när man inte har en egen altan eller balkong. Inte direkt så att man lägger sig på ängen nedanför i bikini där folk passerar hela tiden.
 
Istället för att sola släpade jag alltså in strykjärnet och strykbrädan in i mitt rum för att stryka halva gaderoben samtidigt som jag kollade på 3 avsnitt av Once upon a time (beroende!).
Har tänkt i stort sett varje morgon i 2 månaders tid att jag inte har några kläder bara för att allt har varit skrynkligt och jag har varken haft tid och ork att stryka, så var bra att jag äntligen tog tag i problemet! Men nu lär det väl bli så att jag inte kan välja kläder bara för att jag har för mycket att välja mellan...
 
Har även hunnit plugga matte, bakat chokladbollar, duschat och lyssnat på musik. Ska skriva klart min teknikinlämning och sen lägga mig innan 10, är så trött!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!