Träning och ett beskök hos tandläkaren

 
bild1& 2: varm och glad efter att ha lyckats ta sig hem efter träningen
Bild 3. Efter besöket hos tandläkaren, inga hål! :D     Bild 4: Hammarbyfans i medis
 
Igår var jag och My på gymmet och dödade våra rumpor och ben. Körde alla rumpövningar jag kunde komma på, och det känns i dag. Kan knappt gå i trappor...
Sen när vi skulle hem så var det såklart stopp i trafiken så får promenera i värmen till gullmarsplan och åka buss därifrån. Som om jag inte var tillräckligt varm och svettig efter träningen.
 
Väl hemma hos mamma duschade jag och sen gick jag till tandläkaren. Var där i 2 minuter och blev så lättad att höra att jag inte hade några hål! Efter det åkte jag till slussen och träffade Anna och några till. Jag och Anna åkte till espressohouse för att ladda mobilen och sen hade vi 1 timme dötid tills vi bokat bord på TGIF, så drog till medis för att kolla när alla hammarbyfans marcherade till Tele2arena.
 
Berättar mer om kvällen i nästa inlägg, ska bara föra över kamerabilderna. Kram
 
 
Åt scone och laddade mobil på espressohouse

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!