12 från mobilen

   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
Lite mobilbilder från de senaste dagarna. Har hunnit jobba, ätit lunch med pappa, promenerat i stan, cyklat till Älta, bakat chokladbollar och vart på grönan. Idag var jag och Alex och köpte en systemkamera till honom och drog sen till söderbysjön och fotade. Riktigt bra bilder blev det och han är supernöjd med sitt köp. Längtar till jag får min lön men är ju hela 10 dagar kvar till den 25 och jag har ynka 84kr kvar på kortet :'(. Men får väl hålla mig hemma och försöka att inte spendera några pengar. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!