En bra eftermiddag trotts allt

 
 
3 bilder tagna i helgen
 
Hej på er fick ingen särskilt bra start på denna dag när jag vaknar upp och är svintrött och har lite ont i magen. Stressar iväg till skolan och matte lektionen och känner hur mitt magont förvärras. Asjobbigt när man måste sitta still och konsentrera sig, men höll ut och gick på en religions lektionen också innan jag drog hem till sängen för att äta alvedon och sova bort värken. 
 
Sov en och en halv timme och sen kom älsklingen hit efter han hade slutat skolan vid halv 4. Världens bästa som tog hand om mig en stund. Han ska iväg och hajka med sin skola imorgon så passade på att krama om honom lite extra.
 
Nu ska jag försöka få i mig lite middag, är hungrig men inte särskilt sugen på mat... Får hoppas magontet går över tills imorgon då jag ska jobba. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!