Sista dagen på sommarlovet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från när vi var på Gräddö för 3 veckor sen
 
Helt sjukt hur fort det här sommarlovet har gått! Känns verkligen inte som det var 10 veckor sen vi hade avslutning och på började vår ledighet, har max gått 1 månad i min värld. Rätt sjukt att jag börjar 2:an på måndag och återgår till vardagen med massa plugg och stress. Har en känsla av att det kommer bli svårt att få tiden att räcka till och hinna göra allt man vill och måste. Kommer bli både tuffare i skolan och nu har jag även ett deltidsjobb att sköta. Men kommer såklart göra mitt aldra bästa! Kommer dock inte bli mycket tid till bloggen, träning och serietittande som jag hade i ettan men jag får prioritera min tid väl! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!