Sommarmiddag

 
 
 
 
 
Typisk sommarmiddag som vi äter minst en gång varje gång vi är i stugan är räkor, ost, kex och paj. Älskar plockmat och mackor så passar mig perfekt. Dock är jag inte särskilt förtjust i skaldjur, egenskalade räkor är typ det enda som är gott, så blev ingen skaldjurspaj för min del. 
 
Mormor och morfar kom upp hit till stugan på eftermiddagen så har suttit och spelat kort efter middagen fram tills nu. Förutom massa godis och god mat så tog de även med sig wifi, så nu kan jag passa på att blogga lite. Men bara lite, inte träffat mormor och morfar på nästan 3 månader så ska vara lite social också. Men nu ska jag sova puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!