Endast 2 dagar av skola och plugg återstår



Hej på er, tänkte slänga in ett godnatt och en mobilbild med världens sämsta kvalité. På nåt sätt lyckades min kamera imma igen, men var den enda bilden jag tog idag så ni får nöja er med den. För att förtydliga så föreställer den min och Annas pepparkaks-kladdkakor som vi köpte i skolcafeterian. Hur gott som helst.
Har varit och tränat tillsammans med Julia på eftermiddagen och klarade oss igenom ett 45 minuter svettigt bodypump pass. Valde sen att köra egen magstyrka och struntade i att köra cxpasset som var efter för att vi var så slut i armar och ben. Nu ska jag och mina trötta muskler sova, puss och godnatt♡

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!