Hundtandsmönster

 
 
 
Var ute på en promenad i det fina vädret, man måste verkligen passa på att gå ut nu när solen skiner! Hade dock önskat att det både skulle vara sol och snö, men men. Nu kan jag iallafall ha kappa och halsduk istället för tjocka vinterjackan utan att frysa. Halsduken fick jag i julklapp av mormor förra helgen. Blir snygg kontrast med hundtandsmönstret till den röda kappan men annars är den rätt svårt matchad. 
 
När vi kom in igen passade jag och My att slå in de sista julklapparna. Är tur att man inte slår in presenter oftare för är verkligen inte duktig på det! Hahah. Nu ska jag byta om till min outfit jag ska ha när vi firar jul och hjälpa till att laga lite mat. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!