Marknad i Saladan

 
 
 
 
 
 
 
Igår eftermiddag tog vi tuktuk till hamnen för att gå på marknad där. Såklart hann vi inte vara där längre än 10 minuter innan det började spöregna. Men var bara att vänta på att det skulle sluta och sen kunde vi gå ut från butiken där vi tagit skydd från vattendropparna. Köpte bananpannkakor med choklad och strosade runt och kollade överallt. 
 
Olivia och mamma köpte massa fint, jag själv fick bara med mig en salva till mina hemska myggbett. Sparar mina pengar till shopping i bangkok istället ^^. Sen åkte vi tillbaka till Long Beach där vi bor och åt middag på en supermysig restaurang. Hur var eran fredagkväll?
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!