På stranden i min nya bikini

 
 
 
 
 
 
 
 
Den här dagen har spenderats på en strand vi inte vet vad den hette. Är inte så stor ö så bestämde oss att bara promenera i motsatt riktning från hamnen och ta den strand vi kom till hahah. Var iallafall väldigt varmt idag så fick gå och köpa massa vatten, chips och shakes för att inte få solsting och vätskebrist. Använde min nya bikiniunderdel som jag köpte på Koh Lanta för första gången idag. Tycker den är hur fin som helst och matchar väldigt bra med bikini toppen jag köpte ensam på Pink innan sommaren.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!