New in

Kofta från More by Kaffe, Blus från Kaffe, armband från Snö of Sweden, Jeans från Hollister, Halsbandet fick jag av Lotta och Anna ♥
 
Hej tänkte slänga in lite bilder på koftan och blusen jag fick av morfar i tisdags. Tog bilderna precis innan jag åkte hem till Stockholm men Olivia hade kvar kameran så fick bilderna idag när hon kom hem :).
Älskar båda plaggen, koftan är det perfekta vårplagget! Ljus och färgglad och passar till det mesta. Blusen är perfekt om jag ska gå på middag eller liknande men kommer säkert använda den i skolan ändå ^^.
 
Idag har jag inte gjort mycket. Sov länge och har försökt pluggat engelska men tyvärr inte kommit så långt... Fixade pankakor till lunch och kollade på det nyaste Pretty Little Liars avsnittet, så spännande!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!