Bilder från Mormor och morfar

 
Fika hos mormor o morfar
 

 
 
 
Kusinernas pepparkakshus

Varit så dålig på att ta bilder nu på lovet. Iaf med systemkameran. Så är inte lika kul att blogga nu när jag inte har så mycket roliga bilder att visa upp... Dessutom är alla fotade i dåligt ljus. :(.
Jaja, dom här 5 bilderna tog jag i allafall när vi var hos mormor och firade jul nummer 2 och så. 2 dagar var vi och åkte snowboard i kungsberget, en kväll var vi hos mina kusiner och åt middag och spelade spel, 1 dag åkte vi till Valbo och shoppade på mellandagsrean. (Ska ta bild på allt jag köpt och lägga in senare i veckan.) Annars har jag bara tagit det lugnt.
Idag ska jag iväg och träna på Flex, de har "prova på dag"- idag så ska passa på och variera mig från Eriksdalsbadet där jag annars tränar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!