Feeling good when the sun is shining

 
Jag, Olivia och Isa vid poolen på Gran Canaria
 
Satt och letade fram bilder till en fotokalender, vilket inte det lättaste när man vill hitta en bild på alla 4 barnen för varje månad. Så det slutade med att jag börja redigera massa bilder och lyssna på musik. Skulle kunna göra det hela dagen, men insåg att jag kanske ska göra något av den här dagen också.
Nu ska jag äta lunch till frukost och sen drar jag iväg till gymmet. Mest för att slippa städa mitt rum. Meeen idag är en sån dag jag verkligen inte orkar städa! Får se om jag träffar några kompisar sen också

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!