Händelserik lördag

 
 
 
 

Hej på er! Igår hann jag med hur mycket som helst. Vaknade runt 11, åkte in till stan och lämnade in min mobil på lagning. 1699kr kosta det, behövde inte betala allt själv men nu är jag ganska pank.
 
Sen åkte vi till hötorget för att äta amerikansk brunch på clarion vid Norra Bantorget. Vi var 20 stycken, vår familj plus 3 andra familjer. Fanns så sjukt mycket god mat. Minihamburgare och efterrättsbordet var nog det bästa!
Åkte och hämtade ut min mobil och sen hem till Hedda som fyllde 17 år igår! Inte setts på aslänge så var kul att träffa henne!
 
Åkte hem och hämtade lite saker och gick sen till Sockenplan för att ta tunnelbanan därifrån till Stureby och Anna T. Var 8 stycken från gymnastiken som hade en jättemysig kväll, gav försenade julklappar, åt tacos, såg på frozen och snackade. Saknat dom!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!