Måndag och tisdag

 
 
Jag och Anna på idrotten i måndags
 
 
Hawaii pizza, favoriten!
 
                  
 
 
 Heej igår körde vi innebandy på idrotten och sen när vi hade håltimme i 2 och en halv timme gick jag Anna, Anna och Jacob hem till Viktor. Jag och Anna bakade en kladdkaka och sen gick vi tillbaka till skolan och hade matte och engelska. Körde typ parlamentet på engelskan. Skulle läsa en text på olika sätt, t.ex. gråtandes, eller fnittra m.m haha var faktiskt riktigt kul. Efter skolan åkte tjejerna från klassen till pizza hut och satt där i över 3 timmar. Riktigt bra dag!
 
 Idag har jag däremot varit trött. Körde stationsträning på idrotten, roligare och jobbigare än innebandy som vi annars alltid kör. Sen har vi visat upp vår historiafilm, skönt att det är över! Satsade ganska mycket och klädde ut oss till killar och allt. haha, fick ett c iaf så är riktigt nöjd!
Efter skolan åkte jag till gymmet och körde konditionsträning och ett core pass. Hoppas på träningsvärk imorgon!
Nu ska jag kolla på paradise hotel sen ska jag sova puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!