Nyårsafton

 
 
 
 
Var nyårsafton igår, om nån skulle ha missat det ;), jag Anna och Erik var hemma hos mig och fixade oss och sen vid 6 tiden åkte vi hem till Niklas där vi åt middag med ett gäng andra. Åkte sen hem till Emelie där vi var resten av kvällen. Gick ut till Gärdet vid tolvslaget o kolla på fyrverkerier även om jag och Anna typ höll för öronen så fort någon smällde haha.
Jag Anna och Henrik sov över hos Emelie och idag har jag inte gjort mycket mer än att äta frukost på Mcdonalds och sett på film. Även om vi somna relativt tidigt för att vara nyårsafton så är jag sjukt trött idag. Blir att gå och lägga sig tidigt idag. Hoppas ni också haft ett bra nyår. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!