Sista dagen på jullovet

 
                 
                    Bild 2: scones och vaniljlatte på espressohouse                                                    Bild 1: Trött tjej imorse                                                         
 
Hallåj! Idag satte jag klockan på halv 10, den tid jag oftast brukar gå upp på helger, men var ändå jättejobbigt att kliva upp. Kommer bli hemskt imorgon när klockan ringer kvart i 7... Åt frukost och åkte iväg till gymmet, körde ett cx pass och konditionsträning. Var med Linnea efter det och sen åkte jag in till Tcentralen för att möta Anna. Har lite försent kommit på att vi nu bara har en vecka på oss att göra vår historia film. Så satte oss på Espressohouse och planera den. Ska handla om glödlampan, riktigt intressant. haha.
 
Planen var ikväll att skriva lite manus till filmen och börja på min induviduella teknik uppgift men kände att jag helst tar det lugnt sista kvällen på lovet! Så har spelat spel med familjen och kollat på paradise hotel. Nu ska jag sova så jag somsagt orkar gå upp imorgon. Men ska bli kul att se alla igen. puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!