Campingsemester och Göteborg

Här kommer en bildbomb från vår semester den senaste veckan. Åkt runt med bilen och vart i bland annat Göteborg. Har massa outfitbilder som dyker upp senare.

Började vår resa på måndag efter lunch och första stoppet blev vid en godisfabrik i nyköping. Därefter körde vi vidare söderut och möttes av regn i Gränna. Bytte håll helt och körde till Mariannelund för att undvika regnet där vi kom fram på kvällen.

Sov en natt i tält i Mariannelund och stannade kvar och badade på förmiddagen innan vi åkte vidare till Ulricehamn.

Hamnade på en superfin camping i Ulricehamn där vi slog upp vårt tält precis vid vattnet.

Grillade på stranden och åt couscous, kött och körsbärstomater till middag

Var superfint väder dagen efter, så packade ihop tältet och sen la vi oss på handdukar i solen tills vi inte stog ut med värmen längre.

Sen var våra nätter i tält över och vi åkte till Göteborg och checkade in på hotell. Så sjukt skönt att få duscha, ladda sin telefon och ligga i en riktig säng. hahah. Efter att ha tagit det lugnt på rummet lite så tog vi spårvagnen in till stan för att äta middag.

Åt på en riktigt god thairesturang och promenerade sen runt i stan

På torsdagen så tog vi spårvagnen ut till Saltholmen, verkligen supermysigt badställe. Skönt i vattnet och skönt att slippa sand och sola på klippor istället.

Jag och Olivia badar

På eftermiddagen var vi vid avenyn och nordstan och kolla i butiker och åt middag

Fina mamma och syster

Jag på spårvagnen hem. Sen på fredagen var vi ju på Liseberg men orkade inte släpa på systemkameran så fotade bara med mobilen och de bilderna hittar ni i ett inlägg längre ned. Puss