Du gör mig lycklig!♥

Vet inte om ni har märkt det men de senaste veckorna har jag varit på extra bra humör och det är allt tack vare en viss person. Brukar inte skriva om så mycket privata saker i bloggen så har inte nämt det tidigare, men vårterminen var rätt tuff för mig, vilket bland annat berodde på stress i skolan.
 
Men veckan innan skolavslutningen kom verkligen vändningen! Jag började träffa och skriva med en viss kille. Han visade sig vara den underbaraste och mest omtänksamma kille jag någonsin träffat och vi klickade direkt.
Sen dess har vi bara skrivit och pratat mer och mer. Känns som de senaste veckorna och vår tid tillsammans bara har flygit iväg. Vaknar upp med ett leende på läpparna varje dag och det är bara tack vare dig Alex! Är så sjukt lycklig att det är du och jag♥
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!