mat, chips, glass, stan och subway

 
 
Tog hämtmat från sushiresturangen igår
 
 
Kollade fotboll, åt chips och drack kaffe för att hålla mig vaken igår. Fast tröttnade på fotbollen och gick ut på promenad istället. Hahah blivit alldeles för många matcher på sistone...
 
 
Idag har jag varit i stan med Anna (min bonusmamma) och Isa, svalkade oss med glass i gallerian och kollade i butiker. Hittade massa fina klänningar på rean men nöjde mig med att "bara" köpa 2. Sjukt snygga båda 2 och för 100kr och 134kr ^^. Säger som Isa gick runt och sa hela dagen idag, jag älskar rea!
 
 
Sen promenerade vi till Slussen där vi mötte upp pappa för att äta lunch på subway. Deras kakor är seriöst helt magiskt goda! Sen blev det alldeles för varmt så åkte till mamma, hämta bikini och cyklade till flaten och badade. Blivit lite av en badkruka men kan ändå medge att det var skönt att bada efter att ha svettats på cykeln.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!