Fredag och lördag

 
 
 
 
 
Efter att ha jobbat i 3 timmar och kommit hem och duschat igår så kom Alex över och vi fixade middag tillsammans. Han har fått umgås extra mycket med mig nu när mamma och Olivia är bortresta och jag inte gillar att vara ensam hemma. Tur det! Blev en lugn fredagkväll, gick ut på promenad, fotade lite, sen fixade vi fram glass och godis och kollade på Transformers 1.
 
Idag var jag först ensam hemma och sen på eftermiddagen cyklade jag hem till Alex. Spelade kort, fifa, kollade fotboll och blev sen bjuden på pizza ^^. Nu på kvällen har jag umgåtts med mamma och Olivia som kom hem från stugan. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!