2 Juni

 
 
Badar i min nyinköpta bikini (standard att hålla för näsan när jag hoppar)
 
 
 
Anna G bjöd på bullar från sitt jobb, mycket uppskattat ^^
 
 
Körde friidrott på idrotten idag och sen drog vi till Järlasjö för att bada. Är så skönt att skolan ligger nära en sjö och att vi har 2 timmars håltimme efter vår idrottslektion på måndagar. Hade även matte och engelska och fick tillbaka nationella prov i Engelska och Svenska. Fick A på mitt svenska tal och B på läsförståelse i både SV och ENG, men resten gick inte fullt lika bra. Lite sur på min lärare då hon är otydlig och dålig på att förklara och klagar på oss hela tiden. Visst man kanske ska lyssna bättre och vi kanske inte är hennes bästa elever, men hon vill typ inte att vi ska få bra betyg. Sen när vi ifrågasätter hennes bedömning kan hon inte motivera varför. 
 
Efter skolan drog jag och Anna in till stan. Fikade på EH och kollade på kläder på H&M och Gina. Bakade kladdkakemuffins på kvällen och mer än så har jag inte hunnit. Var försvann all min sov, blogg och pluggtid liksom? Ska upp tidigt imorgon. Puss och godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!