De 2 senaste dagarna

 
Jag och min fina vän♥
 
 
Åt stört goda mackor till lunch på EH
 
 
 
Jag i min rosa klänning från balen i 9:an förra året och My i sin stört snygga balklänning hon ska nästa vecka!
 
 
Min och Julias goda frukost vi åt ute i solen
 
 
 
Har haft fullt upp senaste dygnet. Igår var det nationaldagen och började med att åka hem till Anna. Väckte henne, fixade smoothie och satt hemma hos henne och snackade en stund innan vi åkte in till stan. Kollade i lite butiker och hittade en eventuell skolavslutningsoutfit. Sen mötte vi upp Julia och satte oss på espresso house och åt lunch. Satt där i över en timme och hade supermysigt.
 
Sen åkte vi hem och jag umgicks med min familj. My som ska ha bal nästa vecka hade fått hem sin klänning så passade på att pröva min klänning från förra året när hon prövade sin. Verkligen synd att jag inte kommer få så mycket mer användning av den klänningen :/. Kunde såklart köpt en enklare klänning men ångrar inte köpet över huvudtaget!!
 
Anna och pappa har vart på 2 fester denna helg så vi syskon åt middag tillsammans både fredag och lördag. Lata som vi är så fick det bli hämtmat båda dagarna, men man tackar inte direkt nej till pizza och thaimat!?
Sov hos Julia från fredag till lördag. Åt godis och kollade film på kvällen och sen dagen efter låg vi ute i våra solstolar större delen av dagen. Lyssnade på musik och halvsov. Riktigt bra lördag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!