Inga fler prov

 
 
Äntligen har jag gjort ettans sista prov!! Känns som sommarlov nu även fast skolavslutningen är på onsdag. Pluggade verkligen ordentligt igår och satt uppe halva natten och kollad på youtubefilmer om fysik. Gissa om jag var trött idag? Gick upp klockan 6 efter bara nån timmes sömn  och var i skolan 7:20 trotts huvudvärk. Provet var som tur var lättare än jag trott, men kände mig ändå helt slut efteråt så åkte hem för att sova. Hahah glömmde tillochmed gå av vid rätt station för att jag var så trött. 
 
Men sov i några timmar och sen har jag kollat på 3 filmer, ätit tacos och vattenmelon och umgåtts med mamma och Olivia. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!