Mobilbilder från midsommar

 
Typical midsommarlunch med sill och allt annat som hör till
 
 
1. Isa, jag, pappa och Olivia framför midsommarstången // 2. Jag Isa och Olivia sitter inne och värmer oss vid kaminen
3. Solnedgång från vår brygga // 4. Olivia var galen och badade i havet klockan 12 på natten
5. Middag igår // 6. Lagade riktigt god carbonara
 
Senaste dagarna har spenderats på landet och kom inte hem föräns igår kväll. Firade midsommar där med familj och släktingar och gjorde allt det som hör till - dansade runt midsommarstången, gjorde midsommarkransar och åt massa god mat b.la. Har även vår egna tradition att vi badar i havet vid tolvslaget. Dock valde jag att titta på iår, hade frusit hela dagen så kände inte direkt för att bada och bli ännu kallare... 
 
Tog bussen hem igår och fick sällskap av Anna, som har landställe i närheten av vårat, från Norrtälje. Vårt landställe är inte särskilt isolerat och var ju riktigt kallt så var riktigt skönt att komma hem när man frusit konstant i 2 dagar. 
Har precis ätit middag med mamma och nu ska jag ta cykeln till bagis. Kameran har Olivia så bjuder på mobilbilder från senaste dagarna, puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!