Skolavslutning och tjejkväll

 
 
 
 
 
 
 
 
 
De två senaste dygnen har varit riktigt bra. Hade skolavslutning i onsdags, var i skolan i ca 1,5h lyssnade på när kören sjöng och rektorns tal innan vi drog från skolan. Firade sommarlovet med lunch på McDonald's innan vi åkte till Hellas och badade. Åkte iväg på jobbintervju i kungenskurva, sen vidare hem och lämna badkläder innan jag åkte till stan och mötte upp mina klassisar. Åt middag i stan och sen spenderades kvällen först vid långholmen och sen vid skinnaviksberget.
 
Jag, Anna och Erik sov hemma hos Elias som bodde superfint precis vid en sjö. Kvällen blev nästan bäst när vi kom hem till honom och badade jacuzzi och såg på film.
Vaknade upp 7 på morgonen eftersom Anna skulle på sommarskola, men hann med att bada i sjön och sen värma oss i jacuzzin innan vi var tvugna att åka. 
 
Tog det lugnt på dagen och sen på kvällen var jag hem till Felicia och träffa tjejerna från ks. Hade en supermysig kväll, grillade, åt mashmallows, kollade på gamla bilder och snackade. Lite kul att det var precis 1 år sen igår sen vi gick ut nian och vi kom inte på det förän vi såg datumen på bilderna. Hahah. Fått en riktigt bra start på sommarlovet och haft 2 sjukt bra dagar ^^♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!