Söndag

 
 
 
Sov förvånandsvärt länge idag för att vara jag. Vaknar upp och tror att klockan är typ 9 och sen ba nej 12. Åkte iallafall in till stan och mötte upp Anna. Gick i butiker och provade klänningar i mängder. Hittade så många fina och blev typ kär i 3. Har typ ångest över vad jag ska ha på skolavslutningen. Kanske inte är någon stor grej vad man har på sig men vill ju typ köpa allt jag ser och säger "den här kan jag ha på skolavslutningen" när jag prövar varje plagg för att intala mig själv att det är okej att köpa den.
Just nu står det mellan en supersnygg kjol från JC + linne från Gina eller en klänning från Zara. Men kanske får unna mig själv och köpa och behålla alla plagg för att det är så snygga.
 
Nu på kvällen har jag grillat med familjen, kollat bilder från London och skypeat med några. Imorgon är det skola vilket innebär skola för de som inte har haft avslutning än. Jag har iförsig inga lektioner men ska dit ändå för att snacka betyg med några lärare innan de sätts klockan 12.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!