SuperDry & Forever 21

 
 
 
T-shirt från SuperDry // Jeans shorts från Forever 21 // Solglasögon från High sport
 
Hade på mig 2 av plaggen jag köpte i London idag. Älskar shortsen, så glad att jag äntligen hittat ett par som sitter riktigt bra och där man inte visar halva röven. Vi får hoppas de inte töjer ut sig bara!
Var bara in en snabbis på SuperDry (hade 5 minuter på mig innan de stängde för dagen) men lyckades ändå få med mig en super(Dry)snygg t-shirt.
 
Kommer tyvärr inte bli lika fint väder imorgon så då är det jeans som gäller. Kommer även ha idrott första lektionen i regnet imorgon, tagga!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!