Bloggar jag läser - foto och gymnastik

 
ebbalilliestrom.blogg.se      &      annahermanson.blogg.se

Läser rätt många bloggar, mina kompisars, modebloggar, fotobloggar, Au-pair bloggar, matbloggar, storbloggar. Hahah kan sitta flera timmar och klicka vidare på länkar och kolla långt bak i arkiven när jag inte har något roligare att göra.
 
2 bloggar jag följt rätt länge och som jag tycker är superbra är Ebba Lillieström och Anna Hermansons bloggar. Började med att jag läste Ebbas blogg som sen länkat till Annas blogg. Tjejerna är bästisar och bloggar om det mesta, men det som fått mig att fortsätta läsa är att de är så grymt duktiga på att fotografera och på gymnastik. Jag som själv gick på gymnastik i 6 år och som älskar att fota blir riktigt inspirerad!
 
Målet i sommar blir att ta liknande bilder som de i kollaget ovan! Även om jag inte tränat gymnastik på ett och ett halvt år nu så är jag fortfarande rätt vig och brukar stretcha 2 gr i veckan. Så lär ju inte vara fullt omöjligt ^^.
 
 
Jag i Gran Canaria Hösten 2013

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!