Dagarna har bestått av prov, nationella och fotboll


Opassande bild i brist på annat
 
Hade tänkt att träna idag efter skolan men blev istället övertalad att stanna och spela fotboll med några i klassen. Träningsmotivationen ligger på 0 just nu så var inte särskilt svårövertalad, även om det var kallt ute så var det riktigt kul!
 
Haft bra skoldagar både igår och idag. Körde beep test och plankan test på idrotten och slog båda mina tidigare rekord så är nöjd. Särskilt med plankantestet där jag stog i 4 minuter och 30 sekunder (och det kändes i magen idag)
 
Hade även muntliga Nationella i engelska som jag tror gick rätt så bra. Blir lätt nervös när jag ska prata engelska men pratade på i en kvart utan problem så var skönt! Lite synd att tiden gick så fort bara, hann bara med del ett men hoppas det inte gör så mycket.
Idag har vi haft golf på idrotten (ingen sport för mig då jag knappt pricka bollen när jag slog), matte prov som var rätt svårt och fått reda på fysikresultat från senaste provet.
 
Var jag som fixade middagen idag och blev fetaostbiffar med couscous och paprika, så kul att laga mat. Särskilt när jag får vara ensam i köket och bestämma maträtt själv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!