Effektiv lördag

 
Haft en riktig effektiv lördag hittills. Sprang från pappa till mamma (4,2km) och duschade där. Sen kom pappa och Olivia dit med bilen och vi hämtade med oss lite saker som jag behöver under veckan. Jag och pappa skjutsade Olivia till Haninge och åkte sen till farsta för att kolla i lite butiker och äta lunch. Köpte en present till pappas sambo Anna och åt supergod thaimat.
 
Sen tog vi bilen till Flatenbadet för att övningsköra. Först på parkeringen och sen för första gången på vägen. Körde väl 2 km x 5 på en liten men bred 50-väg och det gick förvånandsvärt bra. Körde med automatväxel nu för att det var första gången bland bilar. Hade fullt upp att kolla på vägen, i speglarna, styra och blinka så var skönt att slippa tänka på koppling och växling. Behövde inte heller oroa mig för att få motorstopp.
 
Har undvikit att äta bröd de 2 senaste veckorna då det innehåller rätt mycket socker och annat som inte är särskilt nyttigt. Men börjar tröttna på att äta gröt till mellis och frukost så jag och Isa hjälptes åt att baka ett socker och mjölfritt bröd. Har gjort det en gång tidigare förra sommaren så får hoppas att det blir lika gott nu som det var då.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!