Måndagar brukar vara hemskare

 
Fotade solnedgången från vårt fönster när jag kom hem.
 
Hej på er! Har haft en rätt bra skoldag, sovmorgon till halv tio och sedan mjukstart med yoga på idrotten. Hahah riktigt underhållande då i stort sett alla är stela som pinnar. Efter det hade vi lunch och håltimme i cirka två och en halv timme då vi jobbade extra teknik.
Hade även matte och sen engelska lektion som vi fick sluta 30 min tidigare ifrån.
Nu ska jag sätta mig och plugga så jag blir klar med det här tekniktalet och hinner träna in det innan presentationen på fredag!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!