Skolan tar över

 

Söndag idag, vilket betyder laddning för en ny jobbig skolvecka. Har muntliga nationella i Engelska imorgon, matteprov på tisdag, engelska bok att läsa och skriva om, en presentation till vår framtidsstad som ska skrivas, historia uppsatts att skriva + massa mer.
 
Det är så jobbigt att skolan ska ta över hela ens fritid. Är alltid helt slut efter en skolvecka och orkar knappt med helgen. Hur mycket man än pluggar så tar aldrig läxorna slut. Måste alltid ligga steget före och får inte skjuta upp saker och slösa min tid. Skolan tar upp i stort sett allt mitt liv just nu och hinner inte heller träna och träffa kompisar så mycket som jag skullle vilja.
 
Även om jag har mycket att göra tänkte jag lägga mig tidigt och få sova ut ordentligt. Känns som jag kommer orka med allt bättre om jag slipper vara trött. Får hoppas att allt går bra ändå!

Kommentarer
MATILDA

fin bild!

2014-03-25 09:46:36
URL: http://matildays.forme.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!