Tårta till frukost

 
 

Trotts att jag gick upp 5:45 så började denna dag väldigt bra. Världens bästa lillasyster fyller år idag så grattade henne med paket och presenter på morgonen. Inte varje dag man äter tårta till frukost!
 
Var i skolan kvart i 8 för att ha fysikprov som kunde gått bättre.. Hatar att jag blandar ihop allt när jag väl sitter på proven! Tror jag får godkänt iaf men gick dåligt för att vara mig.
Både matten och svenskan var inställt så har haft teknik hela dagen och byggt på vår framtidsstad som äntligen börjar bli klar.
 
Imorgon har jag studiedag, men får se om jag åker till skolan ändå så vi blir klara med tekniken någon gång. Ska presentera vårt bygge för 120 personer nästa fredag så då gäller det att vi byggt klart + att vi ska skriva och träna in ett tal.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!