Beauty has nothing to do with perfection


Älskar verkligen låten nedan! Så skönt att bara blunda och lyssna på texten och melodin. Tycker nästan det låter som vågor som slår mot en strandkant och får känslan av att jag ligger i en solstol i något varmt land och bara njuter av solen. Kopplar av så mycket att jag nästan somnar typ varje gång jag hör den. Haha men kan ha och göra med att jag är rätt trött också. På tal om sömn och att vara trött så ska jag nog gå och lägga mig nu. Vill ju inte somna på engelska nationella imorgon
 

Kommentarer
Felicia

kan inte lyssna på låten just nu :C

puss

2014-05-14 19:38:52
URL: http://fjaelkis.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!