Crazy outlets

 
Gick upp redan klockan 8 idag för att åka in till stan med Anna. Hon hade hört om en Nike outlet så ville åka dit och kolla. Åt frukost i stan och sen begav vi oss mot Fridhemsplan och outleten. Hon hade dansgenrep vid 11 så behövde gå upp tidigt för att hinna shoppa innan dess. Fanns massa fint men var tyvärr väldigt utplockat sortiment på skor i storlek 38, 39. Lite synd då alla skor kostade 600... Men fick iallafall med mig en tränings bh för 150kr och ett träningslinne för 200kr.
 
Sen när vi skulle gå så såg vi en annan outlet brevid med massa märkeskläder från b.la Ralph Lauren och var såklart tvugna att kolla in. Alltså helt sjukt hur mycket fina toppar det fanns! Köpte 3 stycken och kosta 50kr styck ^^. Hur bra?
 
Sen åkte Anna till sin dans och jag mötte upp Linnea i Tc. Jag och Linnea köpte glass, kollade i massa butiker och snackade. Var sjukt varmt idag så försökte hålla oss i skuggan och inne i butiker med aircondition! Är helt slut nu efter att ha vaknat tidigt, varit i värmen och gått hela 10km (!) enligt stegmätaren i min mobil. Nu ska jag ta en kall dusch och sen blir det middag. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!