New in

 
Träningslinne 200kr & sportbh 150kr från Nike (outlet) // Långärmad, blus och topp från Ralph Lauren Denim & Supply 50kr styck (outlet)
 
 
 
Hade ju tänkt att ha shoppingförbud nu innan London men gick ju sådär. Hahah. Men är mer än nöjd med alla mina köp och ångrar inget! Fick passa på att shoppa när det var outlet och var i behov av ett par nya löparskor då mina gamla är nergådda.
 
När vi reser till London kommer vi endast att ha handbagage och alltså inte checka in någon väska. Kommer tyvärr därför inte få plats med hur mycket shopping som helst. Så på så sätt är det ju bra att jag shoppa nu, skulle jag köpt löparskor där skulle jag inte fått plats med mycket annat i väskan. Det gäller att shoppa och packa smart så man får med sig allt man vill ha. Bara 3 dagar kvar nu, Längtar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!