Tisdag?

 
Hej på er! Har blivit helt dagvild, har verkligen kännts som det är måndag idag och fick för mig att vi hade nationella i matte på onsdag när det egentligen är på torsdag. Men kan ha och göra med att det var studiedag igår och att jag då tar förgivet att första dagen efter ledighet är en måndag. Jaja veckan känns iallafall kortare när måndagen "försvann". Var hemma, gick runt i pyjamas hela dagen, pluggade och var förkyld. Snorade och hostade som jag vet inte vad. Gav mig på ett försök att noppa ögonbrynen och slutade med att jag nös 7 gånger på raken och det stänkte snor över hela badrummet. Fräscht.
 
Eftersom jag var så förkyld igår, och fortfarande snorar, så valde jag att hoppa idrotten idag. Hade bara matte i en halvtimme och sen historia seminarium. Bara 1 timme skola idag alltså då eftermiddagen är ledig för alla som inte har något att komplitera.
Nu ska jag lyssna på massa bra musik jag hittat under senaste veckan. Puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!