Alla dessa förseningar

 
 
Började denna dag med att komma försent till mitt matteprov för att mitt tåg var försenat, meeen som tur var hade de inte börjat än när jag kom fram. Själva provet gick väl helt okej, inte ett A, men inte heller ett F så ska väl vara nöjd.
 
 
Åkte och träffade A efter skolan och sen hem för att äta middag med min familj och farbror som är här på besök. Blev supergod äppelpaj och glass till efterrätt så kan inte annat än säga att jag är mer än mätt och belåten. Hoppas ni har haft en riktigt bra fredag♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!