Första advent

 
 
Har inte alls kännts som första advent idag och kan knappt förstå att det är december imorgon. Men dagen har oavsett vart bra. Sov hos Alex igår till idag så hann äta frukost tillsammans med honom innan jag åkte iväg till kungenskurva för att jobba. Extra stressigt och mycket att göra på jobbet idag då det är söndag, första helgen efter lön och folk har kommit igång med sin julklappsshopping. Lyckades bränna mig på både fritösen och värmeskåpet (där alla hamburgare ligger) mitt i allt så har nu en fin liten blåsa på armen. 
 
Nu på kvällen har jag, mamma och Olivia ätit adventsfika bestående av lussebullar som Olivia bakat (med dubbelt så mycket jäst än vad det skulle vara i dem hahah) glögg, pepparkakor och havrebollar. Det sistnämda kanske inte är så juligt men väldigt gott ändå.^^

Kommentarer
Alma

Din kille har tjej, och det är någon annan

Svar: Hahah när skulle han ha tid att vara med henne om vi jämt umgås?
emelie

2014-11-30 22:17:43
A

Om du vill tro det och leva i en fantasi värld då får du göra det

Svar: Jag tänker iallafall inte bry mig allt bullshit du säger. Vi hade en paus förut och vad han gjorde då spelar ingen roll. Jag får känslan av att du bara är avundsjuk att ni slutade snacka och att ni aldrig sågs och det borde du vara för han är världens bästa
emelie

2014-12-03 08:58:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!