Fysikplugg

Sitter at the moment vid min dator och pluggar till morgondagens fysikprov samtidigt som jag lyssnar på musik. Skulle egentligen ha gjort provet innan höstlovet men var ledig då så har fått skjutit upp det tills nu och glömt vad kapitlet handlar om, hahah.
 
Har gjort en fredagslista och längtar så sjukt mycket till helgen. Är helt slut efter min 9 timmar långa skoldag bestående av matte, religion, engelska, fysik och dubbellektion med CAD. Varit nära att somna ett flertal gånger idag för jag har vart så trött. Ska försöka gå och lägga mig i tid ikväll. Pappa har vart i Marocko i några dagar och landade i Sverige idag så har spenderat lite kvalitetstid med familjem nu när jag kom hem från skolan. Hoppas ni har haft en bra dag♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!