15 September 2014

 
2 år gamal bild på mig och min fina vän
 
Idag har mitt humör vart en bergodalbana och gått från att vara på topp till att irritera sig på allt. Har liksom varit på dåligt humör men hela tiden påminna mig själv om att vara glad och göra mitt bästa. Träffade iallafall min saknade vän Johanna efter skolan och då var det inga sura miner. Hann tyvärr inte ses så länge, men var ändå  kul med en liten catch-up sen sist. 
 
Nu ska jag plugga till mitt Kemiprov jag fick reda på att vi har imorgon. Trodde liksom det var på torsdag så fick lite smått panik i dag i skolan och trodde resten av klassen drev... Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!