Förkyld

 
 
Hej på er sitter här hemma, är snorig och har ont i både halsen och öronen. Dragit på mig en riktig förkylning med andra ord. Kände av det redan i fredags så istället för att åka till stugan på eftermiddagen som vi hade planerat stannade vi hemma och åt pizza. Sen kände jag mig faktiskt bättre på lördagen så då åkte vi till Rättvik för att gå på min syslings dop. Tog massa bilder då men de kommer upp lite senare.
 
Idag är jag iallafall hemma och vilar upp mig. Ska försöka plugga lite men blir nog mest till att sova för att bli frisk så snabbt som möjligt. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!