Hos farmor och farfar


 
 
Har haft massor på gång denna vecka, men känns samtidigt inte som jag hann göra någonting alls. Var hemma och var sjuk på onsdagen och fick skicka Olivia och pröva en kofta åt mig när mamma skulle ut på julklappsshopping. Hahah gäller att vara ute i god tid. Mindre än 3 månader kvar till julafton. Sen på torsdagen hann jag med en kort fika innan jag åkte till jobbet. 
 
Just nu är jag hemma hos min farmor och farfar i dalarna. Supermysigt att vara hos dom, spela spel, promenera osv. Sånt som man aldrig hinner med när man är hemma ^^. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!