Bara mobilbilder

    
 
Glasspaus i skolan och gårdagensmiddag
 
Ni verkar få vänja er vid mobilbilder nu ett tag framöver för min otur har återigen slagit till och kameran strejkar. Vet inte riktigt vad som är felet, men den sluta helt plötsligt bara fungera och står Error 70 när man försöker ta bild :( Inte ens haft den en månad så ska gå tillbaka med den imorgon eller på torsdag och se om de kan kolla på den. Har vart väldigt försiktiga och inte tappat den nån gång så måste vara något tekniskt fel...
 
Men men. Fick reda på att vi hade kompliterings dag idag igår så Anna sov hos mig då hon annars skulle blivit väckt av ventilationsgubbar kl 8 på morgonen hos sig. Kollade serier, åt choklad och snacka så var supermysigt. Började 12:15 idag så hann fixa pannkakor till frukost imorse innan vi behövde stressa hemifrån ^^. Nu på kvällen har jag pluggat lite fysik och jobbat med kläder.nu. Suttit med ett collage i photoshop både igår och idag som aldrig blir klart. Ångrar lite nu att jag valde att göra en så komplicerad bakgrund så jag måste sitta och klippa ut alla bilder... Men blir nog fint tillsist. Hoppas ni haft en bra dag. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!