En dag med syster

 
 
 
 
 
Fick äntligen sova ut imorse och låg kvar i sängen ända tills jag hörde att Olivia var nere i köket och fixade frukost. Gick då ner och hjälpte henne och åt sen tillsammans. Efter att ha smält maten lite satte vi på oss träningskläderna och gav oss ut på en löprunda. Jag har inte tränat på jag vet inte hur länge då jag vart sjuk sen Val Thorens så konditionen var inte direkt den bästa. Men nu är jag äntligen frisk så ska köpa gymkort efter lovet och komma igång igen. 
 
Körde lite styrka och stretchade utomhus i solen innan vi gick in och duschade och fixade lunch. Sen beslutade vi oss för att åka in till stan och kolla lite. Hade tänkt kolla på skorna jag såg igår igen men glömde bort det när vi sprang runt och letade en vit kappa till Olivia. Gick iallafall och köpte jordgubbar på hötorget och sen gick vi till Espresso house där jag tog en smoothie och Olivia kaffe. Passade på att ta lite bilder i solen när vi kom ut igen så dyker även upp ett inlägg med outfitbilder om ett tag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!